Olen ollut hyvin väsynyt henkisesti, että ruumiillisesti. Ystäväpiirissäni on tapahtunut asioita, jotka ovat vaatineet huomiotani ja minulla on minulle normaali kevätmasennus. Olen kuitenkin riippunut kynsin ja hampain projektissa kiinni jollain tavoin. Olen pyrkinyt pitämään tavoitteeni liikkumisesta ja yrittänyt katsoa mitä suuhuni laitan. Hyvä minä näistä asioista!! Tosi asia on kuitenkin se, etten jaksa panostaa sillä volyymilla, mitä elämänhallinta laihdutuksen osalta vaatisi. Tyytyväinen voin olla siitä, ettei paino ole noussut ja ettei väsymys ole nujertanut minua täysin sängyn pohjalle. Niitäkin keväitä on ollut runsaasti jolloin ponnistan töihin ja palaan sänkyyn ponnistaakseni taas aamulla töihin. Ja hiilihydraattia kuluu. Nyt olen korvannut puhtaimmat hiilihydraatit matalemmilla GI-tason tuotteilla. Täysjyväleivällä, puurolla, täysjyvämuroilla. Olen tyytyväinen tähän tällä hetkellä.