Olen nyt lihonut kaikista mitoistani ulos ja painoa on kertynyt 113,4 kiloa. Olen yrittänyt selittää tätä itselleni ties millä selityksellä, mutta kyllähän minä sen tiedän mistä se paino on kertynyt. Liikkumattomuudesta ja ylensyömisestä.

Ei auta, niskasta kiinni ja pakko yrittää. Yritän sillä, etten yritä laihduttaa kuin vähän. Jos saisin tuon kilomäärän laskettua 110 kiloon. Pystyisin liikkumaan työn ulkopuolella 4x viikossa puoli tuntia kerralla. Pystyisinkö minä tähän? Tosi asia on, että jos en tee itselleni mitään, selkäni sanoo lopullisesti irti itsensä. Ja liikkumiseni loppuu. Lisäksi en tunne oloani kovinkaan viihtyisäksi tässä painossa. Minulla on sellainen tunne, että olen ruma ja mitätön, eikä minun duunissa kannattaisi tuntea alemmuudentuntoja, eikä se muutenkaan niin mukavaa ole.

Yritetään taas!!