Huomioni on tällä päivää kohdistunut veden juomiseen. Olen nimittäin täysin unohtanut, että ihminen tarvitsisi näissä olosuhteissa vähintään litran vettä ruuasta tulevan nesteen lisäksi. Ilmankos minulla on pää kipeä harva se päivä ja aineenvaihdunta ei toimi kunnolla. Tehtäväni on siis juoda vettä runsaasti. En lähtenyt vielä siihen, että laitan kannullisen vettä työpöydälleni, mutta hörpin tasaiseen tahtiin vettä töissä. Minä nimittäin en pidä haaleasta vedestä. Yllättäen pääni ei kolottanut kertaakaan tänään ja pikkuhuoneessakin sai juosta useaan. Kävelin töihin ja takaisin, pikkulenkki, mutta olin tyytyväinen siihenkin. Jumppaa tuli kun kävimme Äijön kanssa illalla Firman ostoksilla kaupassa ja kannoimme viikon ruokatarvikkeet toiseen kerrokseen. Selkä ei kyllä tykännyt. Muutenkin olin tyytyväinen tähän päivään. Söin, mutta maltillisemmin kuin aikoihin. Yhden laskiaispullankin söin, mutta se on vähän lauantain saldoon, joka oli 2 laskiaispullaa ja 2 munkkia....